dimarts, 1 de novembre del 2011

Circular de Novembre 2011


Ens queda poca loteria de NADAL et recordem el numero 22174 (aquest any es el numero que farà possible els teus desitjos)

El passat dia 15 d´ octubre varem celebrar EL ANIVERSARI DEL LOCAL amb una gran existència de socis i simpatitzants. Així mateix volem agrair al nostre soci RAMON RICARD per la seva desinteressada col·laboració amb la seva litografia que va fer per la presentació de la primera Trobada de pintura artística celebrada a la nostra societat , així mateix varem tenir una exposició de quadres meravellosa.

Esperem que tots els socis tinguin a casa seva una de aquesta litografia, amb un preu molt mòdic, es ven a secretaria

Diumenge 6 de Novembre las collas petites de la Societat participaran al concurs de VALLS

Diumenge dia 13 a les 12 del migdia ballada de sardanes a la Plaça dels Carros amb la cobla Catània, organitza la Coordinadora Sardanista de Vilanova.

Diumenge dia 20 celebrem el XXXIIIena TROBADA DE COLLES SARDANISTES VETARNS i XXXVII ANIVERSARI DE LA COLLA ENCARA HI SOM a la Plaça Enric Cristòfol Ricard

Mati a les 12 hores Ballada de sardanes amb la Cobla Ressò

A les 13 hores concentració de colles. Es farà un galop d’entrada, una sardana de lluïment i una sardana de germanor. La resta de sardanes seran per a ballar-les tothom, us adjuntem el programa d’ actes.

A les 14.30 hores dinar de germanor a l’estatge social

Menú

Primer plat: Amanida catalana ó Paella ó Canalons casolans

Segon plat: Bistec amb guarnició ó Llom amb guarnició o Bacallà amb all i oli

Pa, Vi, Aigua i Cafè

Preu 20Euros per tothom

Després de dinar, parlaments i lliurament de records commemoratius

Acte seguit: Fi de festa amb musica en directe amb el music VICTOR ITURAT

Podreu confirma la vostre assistència al dinar fins el dia 10 de Novembre

Estem a secretaria dimecres i divendres de 7 a 9 de la nit, telefono 938154512 ó be enviat un e-mail a dansaires@dansairesvilanovins.cat ó gomepa59@hotmail.com

En cas de pluja es farà al nostre estatge social

Tenim nous cafeters, a data de avui ho estan fen molt bé. Ens agradaria que ens adonguéssiu un vot de confiança

CONTEM AMB TOTS ELS SOCIS I SIMPATISANTS PER AQUEST ACTE TANT IMPORTANT DINTRE DE LA NOSTRA SOCIETAT

Dissabte dia 26 de novembre per a la gent més jove (+16) farem la TERCERA FESTA JOVE en col·laboració amb LA CREU ROJA DE VILANOVA amb l´ actuació de DJ de la comarca . L´ acte tindrà lloc a l’ envelat de les 23 hores fins a les 3 de la matinada.

Preus populars . La recaptació de fons serà destinada a projectes socials

La secció d’ esport ha preparat la tercera caminada de la Societat, us passem l’ itinerari, es molt suau i tothom ho pot fer. Us esperem!

Caminada 4 de desembre de 2.011

Intenerari: Aproximadament 9km.

  1. Sortida 8:30h local de Dansaires.
  2. Rambla Sama
  3. Hospital de Vilanova
  4. Masia Cabanyes

4 Pi Gros (fotografia grup)

  1. Masia Parellada
  2. Cami de Mas l´Artis
  3. Cami Mas Xicarró
  4. Carrer Estudis
  5. Rambla Salvador Sama
  6. Arribada local de Dansaires on tindrà lloc l´ esmorzar
preu soci 6 euros preu no soci 8 euros

El dia 14 de desembre farem un taller floral de Nadal. Amb una explicació i demostració de com fer rams i centres de Nadal, i el 17 cadascú es farà el seu ram o centre de Nadal. El preu per persona soci es de 20 € no soci 25 €.

S’està preparant el sopar de CAP D’ANY desprès de l’acceptació del any passat, aquet any seguim amb la musica en directe a càrrec de VICTOR ITURAT. Us passarem el menú i els preus en la propera circular, si esteu interessats us esperem per secretaria

La nostra Societat te cura del medi ambient, per això us tornen a demanar a tots els socis que tinguin correu electrònic ens el facin arribar. El nostre e-mail es dansaires@dansairesvilanovins.cat . Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LA SOCIETAT ES DE TOTS, ESTA OBERTA A LES IDEES NOVES QUE TINGUIS T´ ESPEREM!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada