Tenim nova junta!! Amb noves il.lusions, ganes de fer coses i energia renovada!!
El passat dia 27 de març es va dur a terme l’assemblea ordinària anual de la societat. Amb el vist-i-plau de tots els socis assistents, en aquesta es van aprovar els estats de comptes de l’any 2009 i es va realitzar l’elecció de la nova junta.
L’actual junta de la Societat Sardanista Dansaires Vilanovins està formada pels següents socis:
Presidenta:
Emi Nicolas i Almoguera
Vice-president:
Juan Jose Garcia-Muñoz i Martos
Secretària:
Rosana Martinez i Redondo
Tresorer:
Ramon Pages i Heras
Comptador:
Miquel Soto i Lucea
Vocal d’Esports:
Sergio Espejo i Vilchez
Vocal de Sardanes:
Francisco Gonzalez i Medina
Vocal de Carnaval:
Emi Nicolás i Almoguera
Vocal de l’Estatge Social:
José Espejo i Aguilar

A continuació es detallen els actes que es realitzaran en la societat durant el mes en curs:
Dia 10 d´Abril vine a la societat a veure el partit de la rivalitat Reial Madrid CF - FC Barcelona a la nostre pantalla gegant. Us esperem!
· Amb motiu de la diada de Sant Jordi, el dia 23 d’abril a les 18,30 h. la Coordinadora celebrarà una ballada de sardanes a la Plaça de la Vila, sent amenitzada per la Cobla Ressò.
Us adjuntem informació pel viatge que estem organitzant la nostre societat per celebrar l’ any Xacobeo 2010.
Sortida el dia 5 de juny i tornada el dia 11 de juny, les places son limitades.
Preu per soci 399€
Preu per no soci 425€
Per mes informació Sr. Nicolas . Telf: 938143222 o bé a secretaria dimecres i divendres de 7 a 9 de la tarde.
Esperem la vostra col·laboració i assistència en tots els actes que tenim previst fer i aixi fem que la nostre societat sigui gran.
Així mateix, des de l’actual junta s’agrairà qualsevol suggeriment per a propers actes de la societat.
No t'ho pensis mes, aixecat de la cadira i vine cap a la societat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada